Disk 13 GB

Radek Skokan skokan na lanprojekt.cz
Úterý Březen 14 08:20:00 CET 2000

> Dokud se nezacne pouzivat patch na lilo, ktery zvlada i velke disky, tak
je
> zde standardni postup prez partition po 1024 cylinder. Namountuje se do
> (treba) /mnt, nakopirujte si tam obsah /boot, a pak namountujte do /boot
> a spustte lilo. Melo by to projit.
>
> Petr Cech

Vim ze je to zacatecnicka zalezitost, ale ja jsem nikdy takovy problem nemel
a tak to neumim. Udelal jsem si 4 MB partisnicku, nakopiroval jsem si do ni
veci co "maji" v /bootu byt, dal lilo a resetnul. Pocitac bootoval, natah
jadro a pak mi napsal nejakou chybu s INITem a abych zkusil pridat do jadra
"init=". Co tim ma na mysli?

Radek