Apache - Forbidden

Pavel Kraus kraus na CAA.CZ
Úterý Březen 14 09:14:28 CET 2000

On 14 Mar 00, at 0:50, thus spake Karel Tejnora jr.:

> Hi All,
>
>     muj problem spociva v tom, ze se na Apaci na localhostu nedostanu na
> zadnou stranku, ani jako root. Vzdy napise Forbidden.... zkousel jsem v
> httpd.conf nastavit group na users a adresare maji
> order allow, deny
> allow from all
> myslim si, ze tyto dva radky znamenaji povol vsem.
> Prosim vyvedte mne z omylu,
> za kazdou radu budu vdecen,

Taky by mu mohlo vadit, kdyz je cesta k DocumentRoot stanovena pres nejakou
symlinku (v defaultnim nastaveni). Pak je treba bud preformulovat cestu nebo
dodat alespon Options SymlinkIfOwnerMatch, nebo tak nejak.

(Hazim to z hlavy, takze nerucim za spravnost uvedenych prikazu.)

          Pavel Kraus
            CAA CR
         kraus na caa.cz
      Sinister dexter est!