initrd

Jan Klugl jan.klugl na pikebo.cz
Úterý Březen 14 09:13:27 CET 2000

Uz jsem se dostal dal, problem byl pravdepodobne v chybejici podpore
loopback
zarizeni v jadre [nikde jsem neprecetl, ze je nutne, ale je to asi
logicke].

Nicmene porad stojim na maximalni velikosti RAMdisku. 5-timegovy najel
korektne,
zjevil se mi tolik ocekavany prompt, ale potrebuju minimalne 10MB!
[zredukoval
jsem z 20ti]. Pri pokusu o boot 10MB RAMdisku se dostanu az k hlasce o
iniciaci
RAMdisku a nasledne se mi obraz zaplni hlasenimi I/O error a cislo
sektoru,
ktere se zvysuje. Dostal jsem prompt, ale pokus o pouziti jistych
souboru
v jistem adresari taky vyprodukoval tuto hlasku, IMHO typicky
beyond-end-of-device problem. Mam 64MB a chci tech 10 ukrojit pro
ramdisk, jak?

Dale jsem pri testech zjistil, ze umim vytvorit [alokovat] RAMdisk [dd
if=zero
of=/dev/ramdisk a mkfs], ale nedokazu ho 'dealokovat' a nasledne
alokovat napr.
mensi, kdyz ten velky hlasi I/O errory.

Dik za kazdou radu [pouzitelnou :)]

--