GCC instalace

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Úterý Březen 14 10:39:29 CET 2000

> Dobry den,
>
> nainstaloval jsem Linux - distribuce bez GCC a ted bych to tam potreboval
> nejak dostat. Kdyz jsem stahnul zdrojaky z gcc.gnu.org, tak uz pri
> konfiguraci to potrebuje funkcni CC - ktere tam pochopitelne neni. Kdyz
> tam
> nakopiruju stare binarky GCC stahnute tamtez a zkousim ty nove prelozit,
> pise jen pri spusteni CC bez parametru segmentation fault.
>
> Bohuzel si nemuzu dovolit na partition 250MB instalovat RH6 nebo jine
> olbrimi distribuce, aby mi tam zustalo jeste nejake misto.

> [...]
Nechcete-li prizpusobit velikost partitions distribuci (a proc taky), proc
neprizpusobite distribuci velikosti partitions. Presneji receno nainstalovat
z olbrimi distribuce jen ty casti, ktere jsou potreba k vami zamyslenym
cinnostem a je pri tom respektovana velikost partitions.
To myslim funguje u distribuci typu RH i Debian. Neni to asi odpoved na
jakou cekate, spise reseni v obecne rovine.

Josef Vogeltanz
Dopravni technika, SKODA a.s. Plzen
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz