ruseni tisku

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Úterý Březen 14 11:13:09 CET 2000

On Tue, 14 Mar 2000, Ales Rygl wrote:

> Myslite pozastavit tisk nebo vyhodit z fronty ? Na to prvni jsem zatim taky
> nikde nenasel odpoved, na to druhe tam ma samba prikaz

Podle me neumi lpd zastavit jednu konkretni ulohu jako windows, mozne je
zastavit jen celou frontu, coz asi neniuplne ono.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Uz je to tak.
  Nekteri lide se uzaviraji do sve veze z voloviny.