NABIDKA HW: starsi synchronni karta SDL

Úterý Březen 14 11:10:22 CET 2000

Petr Simek (petrsi na jcu.cz) wrote:
: On 14 Mar 2000, Leos Bitto wrote:
:
: > cibulka na kovopetrol.cz wrote:
: > : Kdyz uz je tu o tom diskuse, dovolim si jednu otazku, ktera me ted
: > : trosku trapi: je lepsi pouzit kartu (a pripadne se potykat s ovladaci
: > : atd), nebo je nejaky duvod pro na pripojeni linky s V.35 nepouzit
: > : konvertor V.35 <-> UTP (samozrejme +sitovka a routovani:)) ???
: >
: > Tak tento "konvertor" se obvykle nazyva router a od karty do PC ho
: > odlisuje podstatne vyssi cena.
:
: Nekdo nabizi modemy z kterych leze TP (maji v sobe bridge) a stoji asi
: 20-25 kKc (2W 128kb/s).

Jenom 128 kbps - tato karta zvladne aspon 2 MBps. A navic k cemu mi bude
modem kdyz mam digitalni okruh, primo zakonceny V.35?

: Zvyseni ceny oproti jinemu jejich modelu bez
: bridge a TP je asi o 10 kKc coz zhruba odpovida nakladum na synchronni
: port.

Ten modem ma omezenejsi pouziti nez ta karta. Proto je levnejsi.

Leos Bitto