chybove hlasky

Roman DAVID rdavid na danet.cz
Úterý Březen 14 13:00:20 CET 2000

KUDLAC Tomas wrote:

> hda: irq timeout: status 0xd0 {Busy}
> ide0: reset: seccess
>
> Neviete mi niekto povedat co tie hlasky znamenaju, pripadne poradit nejaky
> zdroj  odkial v takychto pripadoch cerpat informacie?

Je to smutne, ale s timto probleme se tu potykam take...
Puvodne jsem to svadel na IDE kabely, ale zacinam mit ten pocit,
ze pricinou vseho zla bude CD ROM. Navic mi to pise v dmesg:
VFS: Disk change detected on device ide0(3,64)

..pricemz v okamziku "{Busy}" se mi rozne LED na hda..
Nekdy se to dostane do faze, ze ani nemuzu vysunout suflik na CD.
Jsem z toho jelen....

Roman

P.S. jedine na co jsem prisel, je, ze to neni problem OS, ale HW,
protoze  pod Billovym OS to dela taky...