NABIDKA HW: starsi synchronni karta SDL

Úterý Březen 14 12:55:48 CET 2000

Petr Simek (petrsi na jcu.cz) wrote:
: On 14 Mar 2000, Leos Bitto wrote:
:
: > : Nekdo nabizi modemy z kterych leze TP (maji v sobe bridge) a stoji asi
: > : 20-25 kKc (2W 128kb/s).
: >
: > Jenom 128 kbps - tato karta zvladne aspon 2 MBps. A navic k cemu mi bude
: > modem kdyz mam digitalni okruh, primo zakonceny V.35?
: >
: > : Zvyseni ceny oproti jinemu jejich modelu bez
: > : bridge a TP je asi o 10 kKc coz zhruba odpovida nakladum na synchronni
: > : port.
: >
: > Ten modem ma omezenejsi pouziti nez ta karta. Proto je levnejsi.
:
: Na propojeni lokalit po meste - uplne idealni. K cemu mi pak bude karta
: kdyz prejdu na radio ? Takove uvahy jsou bezpredmetne - zalezi vzdy na
: konkretni situaci - ja tu treba mam jednu SDL protoze se modemy zapichly
: jinde do CISCO.

Ale vzdyt ja netvrdim ze to tak neni - nekde mohoy stacit levnejsi a mene
vykonne modemy. Nekde je ovsem potreba vykonnejsi a drazsi reseni.

Leos Bitto