Prehazovani paketu mezi interfejsy

Úterý Březen 14 13:49:19 CET 2000

On Tue, 14 Mar 2000, Jaroslav Lukesh wrote:

> Nekde jsem po netu kdysi narazil na ipchains for 2.0 kernely. Jen nevim uz
> kde, ale je mozne, ze jsem si to nekam stahl. Podivam se, ale vydrzte,
> mozna zitra.

ipchains pro 2.0 lze nalezt na www.rustcorp.com, verzi sesynchronizovanou
s kodem v 2.2 (a misty ponekud svevolne modifikovanou, protoze jsem zmenil
format logovanych hlasek, aby se mi vic libil, a jeste jsem tam neco
lehce predelal, aby to bylo schopne fungovat spolu s nejakymi
maskaradovacimi legracemi) muzu poskytnout (pochopitelne bez zaruky)