squid a zaplnujici se inody

Úterý Březen 14 13:56:30 CET 2000

On Tue, 14 Mar 2000, David Trcka wrote:

> Tipuju, ze to je fragmentaci, protoze podle General runtime information rika
> squid, ze ma neco pres 500000 on-disk objects.

Ne, to neni fragmentaci, to je poctem souboru. Kazdy soubor (adresar,
symlink, zarizeni) potrebuje prave jeden inode. Squid kazdy kesovany
objekt uklada jako jeden soubor. Moc neverim, ze inody dojdou "bez ohledu
na to, s jakym poctem i-nodu ty partisny naformatuju", protoze pri hustote
jeden inode na jeden kilobajt diskoveho prostoru (viz mke2fs(8), opsna -i)
by u normalnich souboru musel dojit diskovy prostor driv nez inody...pokud
se tyto nekam neztraceji ve forme souboru nulove delky a jinych anomalii.