tisk ve Starroffice?

Jakub Urban buba na tyhan.cz
Úterý Březen 14 14:20:46 CET 2000

"P.K." píše:

> Dobry den
> mam drobny dotaz, zdali ma nekdo zkusenosti se zprovoznovanim tisku v
> SO 5.1, nejlepe na RH6.1 CZ. Ostatni aplikace, u kterych jsem to zatim

S tiskem ze SO5.1 jsme mel tez problemy, vyresilo je az nastaveni
promennych LC_*. Je potreba nastavit tyto promenne tak, aby se SO pri
generovani postscriptovych tisku nesnazil mito znaku "." pouzit ","
(jako desetinnny oddelovac pri nastaveni cs_CZ) (chyba v SO ??). Ted
presne nevim, ktere to jsou, ale najdete to v Czech_HOWTO.

myslim ze by melo stacit nastavit LC_NUMERIC=en_US.

jakub urban