OT: oracle 8i for Linux

mchaloupka na merlin.cz mchaloupka na merlin.cz
Úterý Březen 14 15:21:12 CET 2000

> Mon, Mar 13, 2000 ve 04:14:24PM +0100 Igor Kilian napsal:
> # Kde sa da stiahnut $SUBJ? Nie technet.oracle. Ten site je zakliaty. Mam tam
> # ucet, ale nikdy sa mi nepodarilo stiahnut $SUBJ. Dany site nema obnovu takze
> # to musim stahovat od zaciatku co mi ide uz na nervy. Ak viete o mieste kde to
> # rastie aj s obnovovanim napiste na moj mail.

Mam pocit, ze to vyslo blahe pameti take na CD od ComputerWorldu k
vanocum roku 98 (starsi distribuce, ale da se to opatchovat).

> Ta licence neumoznuje delat takoveto redistribuce. Budete se muset
> pokusit to stahnout z toho technetu. V cem je tam problem ? Ja zatim
> mimo webdb stahl vse...
>
> --milan

Ohledne stahovani, uz se mi podarilo stahnout i ten webdb, ale sveho
casu jsem od tamtud nebyl schopen kvuli neustalym vypadkum na strane
oraclu stahnout ani 1Mb pdf soubor s informacema -:).
S pozdravem Martin Chaloupka