Ted & Gimp

Daniel Smolik Smolik na corpus.cz
Úterý Březen 14 14:49:39 CET 2000

Milos Svasek wrote:

> V RH 6.1 (Cartman) to mam takhle:
>
> [milos na dux sysconfig]$ pwd
> /etc/sysconfig
> [milos na dux sysconfig]$ more i18n
> LANG="cs_CZ"
> LC_ALL="cs_CZ"
> LINGUAS="cs_CZ"
> SYSFONT=ucw16.psf
> UNIMAP=latin2-ucw.uni
> SYSFONTACM=latin2-ucw.scrnmap
>
> pokud to tam neni, spuste to napriklad prikazem:
> [milos na dux sysconfig]$ LANG=czech gimp
To jsem samozrejme zkousel,. Tak co ma by LANG=czech nebo
cs_CZ ? Nemusi to mit ten gimp v sobe skompilovane ?
Ja kdyz jsem se zbezne koukal do zdrojaku tak tam gettext
nikde nepouzivali. Pak jsem si nasel jednu hlasku
ktra byla v souboru gimp.mo a nechal prohledat zdrojaky. A
nikde nebyla. Tak co ted ?

					Dan

--
Daniel Smolik