SiS 5597 - vice nez 256 barev

Jan Vybiral jvyb7688 na ss1000.ms.mff.cuni.cz
Úterý Březen 14 15:24:37 CET 2000

> Uz jste se byl podivat na http://www.xfree.org/3.3.6/SiS.html? A
> nefunguje to? Nebo se ptate drive nez hledate?

Tudle starnku jsem videl, ale nepochopil jsem, co na ni by mi mohlo
pomoct. Neni totiz moc ukecana (obsahuje jen seznam podporovaneho HW,
parametry pro XF86Config a navod na psani modelines???). Abych byl fer.
musim priznat,ze poslednim dvema tematum jsem navic moc nerozumel...

V xf86config jsem zadal u monitoru typ 8 pro hsync range a 2 pro
vsync range(podle knizky k monitoru). Pokud navic pri volbe rozliseni
uplne vyloucim mody 8bpp, tak mi pri startx vyjede jen sousta radku typu

(--) SVGA: Mode "1280x1024" needs hsync freq of 78.86 kHz. Deleted.

a Xka skonci :((

Diky za kazdou snahu!!