SiS 5597 - vice nez 256 barev

Jan Vybiral jvyb7688 na ss1000.ms.mff.cuni.cz
Úterý Březen 14 15:35:16 CET 2000

> Ta stranka rika, ze
> 1. ten vas SiS je podporovan
> 2. ze existuji dalsi parametry pro ladeni
> 3. (implicitne) ze neni potreba az tak moc nastavovat
ad1) toho jsem si vsimnul (a jsem za to xfree86.org vdecny)
ad2) bohuzel nevim, ktery z tech parametru by mi mohl nejak pomoct
(nekterym z nich moc nerozumim a u jinych jsem si skoro jist, ze to neni
ono...)
ad3) Taky jsem se divil, ze ta stranka se tvari, jako ze vsechno je v
pohode a pritom napriklad i v archivu konference jsem videl, ze s tim mel
nekdo problemy.

> Ja nevim - netvrdi to spis, ze to nezvlada monitor?

Asi ano, ale v tom pripade je divne, ze windows to zvladaji...