pakety koncici v cerne dire

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Úterý Březen 14 15:59:04 CET 2000

>    do sveta                                   do sveta
>       |                hranice AS                |
>    +--+--+                 |                  +--+--+
>    |     |                                    |     |
>    | R1  |       eth0  +---+---+ eth1         | R2  |
>    |     +-------------+   T   +--------+-----+     |
>    +-----+             +-------+        |     +-----+
>                                      +--+--+
>                            |         |  A  |
>                                      +-----+
>
> Na pocitaci T neni zapnuty routing.

By som povedal ze je to zalezitostou vnutorneho routovania linuxu.
A ked sa chcete dostat na druhu sietovku, asi bude treba ten routing
zapnut. POkial teda nie je chyba v kerneli, co asi nebude.

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{     JS3417-RIPE        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }