pakety koncici v cerne dire

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Úterý Březen 14 16:07:35 CET 2000

> Nesudte dne pred vecerem. Ja osobne bych zase nemel prilis v lasce router,
> ktery by se vubec nepodivil nad tim, ze paket ze site, kterou ma na eth1, mu
> z niceho nic prisel do eth0. To je totiz za normalnich okolnosti jasny
> ip-spoofing. A je uplne jedno, jestli ten router je linux, cisco nebo
> cokoliv jineho.

Zabudate ale, ze ten packet neprisiel priamo po sieti tej karty. Vtedy by
to bol spoofing. Ten packet presiel este cez interface toho linuxu.
Takze spoofing to nie je ale to je normalne routovanie.

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{     JS3417-RIPE        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }