SiS 5597 - vice nez 256 barev

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Úterý Březen 14 16:33:41 CET 2000

jvyb7688 na ss1000.ms.mff.cuni.cz (Jan Vybiral) writes:

> Tudle starnku jsem videl, ale nepochopil jsem, co na ni by mi mohlo
> pomoct. Neni totiz moc ukecana (obsahuje jen seznam podporovaneho HW,
> parametry pro XF86Config a navod na psani modelines???). Abych byl fer.
> musim priznat,ze poslednim dvema tematum jsem navic moc nerozumel...
>
> V xf86config jsem zadal u monitoru typ 8 pro hsync range a 2 pro
> vsync range(podle knizky k monitoru). Pokud navic pri volbe rozliseni
> uplne vyloucim mody 8bpp, tak mi pri startx vyjede jen sousta radku typu
>
> (--) SVGA: Mode "1280x1024" needs hsync freq of 78.86 kHz. Deleted.

> [...]

Ja tuto kartu mam integrovanou na boardu Asus SP-97V a zadne problemy
s ni nebyly. Pouzivam 32 bitovou hloubku pomoci DefaultColorDepth 32.

Asi bys mel zkusit si pohrat s nastavenim monitoru, protoze to vypada,
ze na takovou obnovovaci frekvenci proste nema a X ji vyradi a kdyz uz
nema dalsi tak proste konci.

Brno, Czech Republic