RedHat vs. Debian

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Úterý Březen 14 17:24:30 CET 2000

On Tue, 14 Mar 2000, Michal Bozon wrote:

> Dobry den.
>
> Uvazuji o prestup z Windows98 na Linux, konkretne RedHat nebo Debian. Co
> je lepsi, jake jsou rozdily? Take by mne zajimalo, kolik mista zabira

To je namet na flame, kazdy doporuci to co pouziva....
Mozna je lepsi si precist nejake hodnoceni v casopisech, i kdyz tam je to
take z casti subjektivni, navic od testeru, kteri toho vetsinou o Linuxu
moc nevedi.

 > standardni instalace toho ktereho systemu. Slysel jsem neco
o > 200MB/RedHat, a to je pomerne dost oproti W98 (cca. 80MB).

No, figl je v tom, ze v tech 200 je VESKERE manualove stranky k prikazum,
FTP, TELNET, HTTP, Samba server, vse vhodne pro kompilaci.

Kdyz bych tohle chtel na Wirech tak se taky na 300 MB dostanu naprosto v
pohode!
Srovnavat velikost instalace v dobe 20GB disku mi prijde take ponekud
zvlastni, Wiry jsou POUZE grafickou nadstavbou...

R.V.

| Radek Vybiral				           Radek.Vybiral @ vsb.cz |
| Technical University of Ostrava               http://www.vsb.cz/~l92494 |
| Czech Republic                                    GSM: +420 602 473 670 |
| Projects: Admin on darksys.vsb.cz		    http://darksys.vsb.cz |
| NEW! Czech: Sluzby automobilistum	          http://www.automobil.cz |
|     J.W Goethe: "Prestoze svet stale pokracuje, mladi lide musi	  |
|	           vzdy zacinat od zacatku."				  |