RedHat vs. Debian

Zdeněk Mazanec bluehawk na cesnet.cz
Úterý Březen 14 17:35:58 CET 2000

> Zdravim,
> mi to az tak zvlastni neprijde. Ne kazdy (vcetne me) ma hardware up2date.
Proc
> taky donekonecna cpat penize do hw ?

Nemyslim, ze jde o velikost pouzivanych disku, jako spis o kontrolu toho, co
s systemu skutecne mate (a co presne chcete). S win se nainstaluje spousta
balastu, ktery pravdepodobne nikdy nepouzijete, to same ovsem plati o
_defaultni_ instalaci specialne RedHatu. S debianem si az tak moc netykam,
ale je to tam dopobne :-(
Takze pokud chcete malou (mensi) instalaci, vezmenete Redhat 5.2. Ten ma
instalaci jedna basen, a da se nacpat (rozumne) pod 100M.
Zdenek Mazanec