Z linuxu cist NTFS

Zdenek Drvota drvota na zds.cz
Úterý Březen 14 16:54:10 CET 2000

Přidávám se k dotazu - zajímala by mne
možnost připojení oddílu NTFS v5 z W2000.
RH 6.1CZ (2.2.12) hlásí chybu-nejde to.

### Martin Tkadlčík napsal dne 14 Mar 00, v 14:29 :
> Probiral jsem se archivem ohledne moutovani NTFS disku. Pochopil jsem ze v
> jadrech 2.2.x  je podpora NTFS zahrnuta. Problem je ten ze neni zrejme
> implicitne zapnuta.
>

> Dosal se mi do rukou TurboLinux 6.0 Ws. Zkousel jsem mount  /dev/hda1
> /mnt/disk_c -t ntfs ro  ale nechtel ho primontovat. v /proc/filesystems
> byly pouze ext2, vfat, proc, swap.
>
> 1) jak pridat podporu ntfs bez potreby kompilovat jadro
>
> 2) v pripade nutnosti kompilace - kde jsou spravne volby (staci nakopnout)
>

> vim o driveru od Loewise, ale chci to zkusit bez nej.
>
> diky za kazdou odpoved ci nasmerovani

> [...]

       Ing. Zdenek Drvota e-mail: drvota na zds.cz
       director
       ZDS, spol. s r.o.
       Hronovicka 708       tel:+420-40-6613756
530 02 Pardubice            fax:+420-40-6613756
Czech Republic                http://www.zds.cz
                            e-mail: info na zds.cz
Pripojte se k hledani mimozemskych civilizaci:
SETI na Home    http://setiathome.ssl.berkeley.edu
Darek, ktery nezklame? CeDecko od nas!
http://www.zds.cz/cdrom/cdrom.asp?sender=mail