Problemy s videokartou ATI

sKIm xspace03 na fest.stud.fee.vutbr.cz
Středa Březen 15 02:19:41 CET 2000

> mozna je odpoved na moji otazku velice jednoducha az stupidni, ale ja
> si s ni nevim rady, protoze jsem naprosty Linuxovy zacatecnik.
> Nainstaloval jsem si Linux distribuci RedHat 6.1 CZ ale nepodarilo se
> mi spustit xwindows (vzdy zustane jen cerna obrazovka a pocitac
> "zatuhne"), presto, ze instalacni program podle mne detekoval
> videokartu spravne. Predpokladam, ze problem bude v nakonfigurovani
> moji videokarty kterou M$ Window$ detekovali jako ATI Rage 128 Expert
> 128, pripadne monitoru ViewPoint 19". Prosim pokud ma nekdo skusenosti
> s touto vidokartu o radu.

zdravim

monitor si myslim ze neni vubec problem - nove - neni tam nic noveho.
Ja jsem nedavno instaloval tuto kartu ATI 128 32Mb ram
rozhodne funguje s temito parametry:
xfree86 verze 3.3.6
v /etc/X11/XF86config
je
Section "Device"
	Identifier      "r128"
EndSection
a normalne nainstalovany SVGA X server
tzn priklad:
Section "Screen"
   Driver          "SVGA"
   Device          "r128"
   Monitor         "Primary Monitor"
   DefaultColorDepth 32
   SubSection "Display"
      Depth        32
      Modes        "1024x768"
      ViewPort     0 0
   EndSubSection
EndSection

vice se podivej na adresu http://www.xfree.org - je to tam popsane
jinak ti to nadetekuje milion nejakych parametru - ktere potom muzes
pomoci helpu k XF86Config do nej dopsat do Section "Device"

zdravim

mike
Michal Spacek student of fee VUT Brno Debian user, TeX user
 e-mail: xspace03 na stud.fee.vutbr.cz   http://www.purk.skm.vutbr.cz/~spacek4
 ICQ: 21576402                        http://bob.purk.skm.vutbr.cz/~mike
				      http://www.stud.fee.vutbr.cz/~xspace03