Jeste Samba

Jan Polacek Jan.Polacek na p5.f18.n420.z2.fido.cz
Úterý Březen 14 10:45:17 CET 2000

Zdarec Jarda,

Streda Brezen 08 2000 22:46, Jarda Filip =:-v =------------> All:
 JF> Pred par dny tu sel dotaz na to, ze Linux sice ve Win videt je,
 JF> ale po
 JF> kliknuti se napise, ze neni pristupnej. Byl by ten dotycnej tak
 JF> hodnej
 JF> a ozval se mi jak to vyresil, jestli to teda vyresil. Dela mi to
 JF> totiz
 JF> taky, at zkousim co zkousim.
Jo, to sem byl ja... zatim sem to nevyresil, zjistil sem , ze tu mam
nak vic problemu, co se tyce samby. Jak sem tak pozoroval logy, tak sem
zjistil, ze tu mam spretrhany naky trubky a data mi nejak neproudej
tam, kam maj... horsi je, ze vubec nevim, kam ty trubky vedou a kde se
s tim ma neco delat, takze zatim netusim, co s tim udelam.
Pravdepodobne zkusim nainstalovat to rpmko znova a uvidi se... nevim,
jak ta chyba vznikla.

Cauky
                                                  Honza đB-Q