Zamknute CD v mechanike?

Radek_Sedmak na eurotel.cz Radek_Sedmak na eurotel.cz
Středa Březen 15 09:32:04 CET 2000

> Zdravim vsetkych Linuxakov!
>
> Mam taky problem. Zamklo sa mi CD v mechanike. Ked ho chcem
> odmontovat napise mi hlasku ze CD je pouzivane. Ja vsak nevidim
> aplikaciu, ktora by pouzivala toto CD. Vzdy sa jedna prave o toto
> CD a pomoze iba restart systemu.
> Ako by som mohol nasilu prikazat operacnemu systemu aby CD
> odmontovalo a odomklo bez restartu systemu?
> Za odpovede vopred dakujem                belicka na ns.basl.sk

Na vine je nejspis to ze v nekterem shellu mate jako aktivni adresar nebo mate
otevreny ( treba i jeden) soubor z toho CD ...Musite najit ktery to je a zavrit
ho, popripade se movnout do rootu. Hledani otevreneho souboru by vam mohla
pomoci utilitka lsof.

                                                             Bye Sam