TED a cestina (mozna definitivne vyreseno?)

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Středa Březen 15 11:43:19 CET 2000

On 06-Mar-2000 Kristof Petr wrote:

> To tady bylo minuly tyden.
> http://www.linux.cz/cgi-bin/showmsg.cgi?list=linux&id=70009
Experimentalne jsem overil, ze tisk z Tedu na postscriptovou tiskarnu dopadne
spatne, protoze je tam spatne nadefinovan encoding vector (ISO-8859-2).
Ogonkify na prvni pokus nepomuze. Tak jsem se na to mrknul a zjistil zajimavou
vec. V postscriptu, ktery produkuje Ted, staci pouze presunout hlavicku z
oblasti
%%BeginSetup
%%EndSetup
do oblasti
%%BeginProlog
%%EndProlog

a ogonkify -AT -mp to prechroupa k uplne spokojenosti.

Muj navrh ci prosba je nasledujici:
Nekdo tu pred casem psal o tom, ze je v kontaktu s autorem, ktery pripravi
novou verzi Tedu pro cesky RH. Mohl by se mi ozvat? Nejjednodussi by bylo,
kdyby to autor mohl opravit, uprava kodu bude dle meho soudu v tomto pripade
trivialni, a pomoci ogonkify bychom mohli konecne bez problemu z Tedu tisknout.

Jeste lepsi by samozrejme bylo, kdyby byl schopen autor opravit Ted tak,
aby rovnou vyprodukoval spravny PS, ale tomu az tak moc nezorumim, tak nejsem
schopen mu v tom radit.

Mimochodem, jak situace s novou verzi Tedu vypada?

Pavel

E-Mail: Pavel Lisy <pali na tmapy.cz>
Date: 15-Mar-2000
Time: 11:14:46