VMware pod Corellinuxem

Ferdinand Prantl Ferdinand.Prantl na ff.cuni.cz
Středa Březen 15 11:57:42 CET 2000

On Wed, Mar 15, 2000 at 10:09:00AM +0100, Petr Cech wrote:

> To je divny. vmware je IIRC glibc-2.0 a CorelLinux je glibc-2.0. Pokud mate
> nainstalovany Xy (hlavne xlib6g) tak to musi chodit.

  A jeste ke vsemu je Corel zalozeny na Debianu slinku a na tom mi vmware
  bezel OK, dokud nevyprsel, pak uz jsem ho neozivoval.

    Ferda Prantl

--

   "Jen ve svych snech jsme svobodni. Po zbytek zivota potrebujeme penize."
Ferdinand Prantl