Probem s tiskem na HP LJ 4000

Martin Lipinsky mlc na czech.net
Středa Březen 15 12:17:24 CET 2000

Dobry den

Mame tu HPLJ 4000 s ethernetim rozhranim. Rad bych rozbehal tisk pres
linuxovy server a sambu tak aby vsichni z windowsu i linuxu mohli pohodlne
tisknout.

Pouzivam, lprng (Debian 2.1) A tisk se mi v zasade dari az na to ze pred
kazdou tiskovou ulohou kterou tam poslu, at z windows nebo z lpr ze
serveru vyleze jedna stranka na ktare je vytisteno:

User: nobody
Host: [jmeno serveru na kterem bezi lpr]
Class: A
Job: [jmeno usera].[nejake cislo]

Nevim kde se ta stranka bere, zda je to soukroma iniciativa tiskarny, ci
zda za to muze lprng (cetl jsem dokumentaci ale nikde jsem nic podobneho
nenasel), proste uz nevim kde mam hledat abych se toho zbavil.

Dekuji predem za jakekoli nasmerovani

---------
pro uplnost /etc/printcap

lp|hplj4000|HP Laserjet 4000:\
        :lp=:sd=/var/spool/lpd/hplj4l:rm=10.0.0.20:rp=hplj4000:lpr_bounce:\
        :sh:pw#80:pl#66:px#1440:mx#0:\
        :if=/etc/magicfilter/laserjet-filter:\
        :af=/var/log/lp-acct:lf=/var/log/lp-errs:

Martin Lipinsky'
email: ml na czech.net
pgp: http://ml.czech.net/ml.asc
tel.: + 420 2 20385500