apache, php a DIRECTORY directive

Zdenek Pizl admin na e2.pef.czu.cz
Středa Březen 15 12:47:30 CET 2000

Dobry den,

 prosim pekne o radu neb jsem z toho uz cely tumpachovy.
Vec se ma nasledovne: mam web server (apache1.3.9 + php 3.0.12) a chci
zakazat pouziti PHP pro uzivatele majici sve stranky v /home/*/html. To
bych jeste dokazal:

 -- snip --
<Directory ~ ^/home/[a-zA-Z0-9_\-]*/html>
     php3_Engine off
</Directory>

ALE JA CHCI JEDNOMU USEROVI TO PHP POVOLIT !! Jde to nejak ?? Ja uz
vazne nevim
zkousel jsem neco jako <DIRECTORY ~ /home/user/html> ale to nezabralo
:o(

P.S. nemam zadny dalsi direktivy DIRECTORY

		diky
			Z.P.

          Zdeněk Pižl, (Corp. yA), http://e2.pef.czu.cz/~xpizl
             mail me only in ISO 8859-2 or in ASCII
         ... what disk do you want to erase today ?? ...