initrd

Jan Klugl jan.klugl na pikebo.cz
Středa Březen 15 13:07:07 CET 2000

> Pozor, v novych jadrech to bude tak, jak jsem napsal.

OK, muj pripad je 2.0.36

> Nehraje se tam na cely nasobky?

cely nasobky ceho? 1024x1024=1048576x10=10485760

> /dev/ramdisk je symbolicky link. Zkuste se vsude vyslovne odkazovat na
> stejne zarizeni. Me to funguje.

nechapu
ramdisk ukazuje na ram0 01 00, jak jsem napsal. initrd se ale mountuje
nekam nevim kam 'sam od sebe', ponevadz jeste neexistuje zadny fstab.
Vsude se odkazuju na stejne zarizeni, nevim ale na jake, zatim na
/dev/ramdisk.

Proc pise ze namountoval root a vzapeti ze ho nemuze namountovat?
koukal jsem do jadra, ale moudry jsem z toho nebyl

--

                                    Jan Klügl
                                 PIKE ELECTRONIC