Probem s tiskem na HP LJ 4000

Martin Lipinsky mlc na czech.net
Středa Březen 15 13:20:55 CET 2000

On Wed, 15 Mar 2000, Pavel Lisy wrote:

> Hledal bych ve filtru neco jako banner page a tam bych to vypnul.

DD.

Nic podobneho se ve filtru nenachazi. Nicmene je mozne ze problem neni ze
tam neco je ale spise ze tam neco neni. Kdyz jsem z printcapu filtr
odstranil, chovalo se to naprsto stejne.

Patram na strankach HP ale nemuzu vubec na nic prijit.

:((

Martin Lipinsky'
email: ml na czech.net
pgp: http://ml.czech.net/ml.asc