XFree86 4.0 a TrueType

Ferdinand Prantl Ferdinand.Prantl na ff.cuni.cz
Středa Březen 15 15:56:56 CET 2000

Ahoj vsichni,

  Tak jsem najel na $subj. (stahnul jsem z vutbr binarky pro glibc2.1)
  Bezi mi na masine 3.3.6 a 4.0 (menim link a poustim ldconfig).

  Mam se 4.0 2 problemy:

    Pro ttfka jsem zkousel 3 moznosti:

      o Stary dobry xfstt (uplne OK)
      o Load "freetype" (ne uplne OK)
      o Load "xtt" (uplne KO)

    "freetype" mi, nevim, proc, zobrazuje ttfka v jednotne velikosti
    (12 pxlsz). fonts.dir a fonts.scale mam vytvoreny.

    "xtt" fonty vubec nezpristupni, koukal jsem do dokumentace (nic moc,
    mimochodem), ale nenasel jsem tam, ze bych musel fonts.dir nutne
    rozsirovat o options, aby to fungovalo. mkfontdir nefunguje s ttfky,
    pouzivam ttmkfdir z casu xfstt.

  Dalsi drobnost je, ze se mi v terminalu zobrazuji scestne barvy
  (treba mc je misto v modre v barve hov..)

  Setkal jste se s tim taky nekdo ?

    diky za tipy,

      Ferda

--

   "Jen ve svych snech jsme svobodni. Po zbytek zivota potrebujeme penize."
Ferdinand Prantl