Zamknute CD v mechanice

Jan Otte xotte na fi.muni.cz
Středa Březen 15 16:05:57 CET 2000

> stalo se mi to taky a nic to cd nepouzivalo (vsechny shelly jsem postupne
> killnul). fuser hlasilo ze proces, ktery pouziva /mnt/cdrom je kernel. delalo
> to pote, co jsem to cd zpristupnil pres NFS a instaloval z nej redhat po siti
> na notebook.
> (nfs jsem pak taky killnul).

	zkousel jste kilnout (resp. stopnout) nfs demona? (pokud
chapu dobre, vlozil jste do cd-mech. CD, to jste nasdilel nfs, kilnul co
slo, vcetne nfs ktere z CD stahovalo, a CD neslo ven)

> jak uz bylo receno, pomohl jen restart pocitace (u linuxu dost nezvyk).

	Mel jsem problem se SCSI-CDRW. Nesla vyndat tlacidlem, ale pomohlo
obycejne "cdeject -d /dev/scd0". (casty problem po vypaleni)

	Preji hezky den.
		Jan Otte alias Bazil 'qi*.'