Problem s internetem

George Houdek vmjv na freewwweb.com
Středa Březen 15 19:25:54 CET 2000

Dobry den vsem :-)
Mam problem s Netscape .Nastavil jsem si kppp a pripojeni na net je OK .
Vytoci se cislo ,provede se login on to network a kppp je napojeno na net {alespon to uvadi a pocita minuty spojeni a ukazuje na kolik jsem spojen}
Tak ze vse vypada OK a ja jsem na internetu :-))
Klepnu na ikonu Netcape a ten se otevre a ukaze me uvitaci stranku {ta je na HDD }.
Pkud napisu adresu normalne {http://www.yahoo.com} obevi se me hlaseni :
 Varovani : nasledujici host je neznami
home.netscape.com
home6.netscape.com
internic.net

a dale asi TIP kde se pise ze kdyz musim uzivat ne root tak ze potrebuji nastavit
                $ SOCKS_NS

Vubec nevim co stim :-)) prosim o pomoc :-))
Vypada to jako ze Netscape vubec nevi ze jsem spojen na netu a ze nedokaze otevirat weby !!
Muze te me pomoci a vysvetlit co mam kde nastavit aby me Netscape oteviral web stranky???     Dik   Jirka