videokarta + TV tuner

Jan Klugl jan.klugl na pikebo.cz
Čtvrtek Březen 16 08:47:21 CET 2000

> Mam a s projektem gatos OK

To je odpoved za vsechny prachy :-(
Stalo by za to podotknout, ze v Linuxu grabovani nestoji za nic
ze All-in-wonder je staricka vec s nejakymi 4 MB, dale existuji
a-i-w pro a a-i-w 128 [a asi i 128 pro], nevim kterou mel puvodni
dotazovatel na mysli.
Mam a-i-w pro [rozdelenou na dve karty :) ale hw je to temer totez].
V Linuxu se na to da hezky koukat, ale grabovat se da jen ve woknech,
ale zato IMHO dobra kvalita.
Toz tak.

--

                                    Jan Klügl