Jaky Linux

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Čtvrtek Březen 16 09:29:03 CET 2000

Jak s RedHatem, tak se SuSE dosahnete cilu, ktere tu uvadite. Rozdil je tu
jen v cene a to zhruba v pomeru 1:10 (RH je myslen RH6.1cz, napr. od
CPressu). IMHO je rozumne, kdyz neco chci zkusit, neinvestovat do toho v
zacatcich moc velke castky.

Josef Vogeltanz
Dopravni technika, SKODA a.s. Plzen
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz