ext2 a optimalni mnozstvi souboru v adresari

Jacek Kopecky kopeckyj na inf.upol.cz
Čtvrtek Březen 16 10:35:53 CET 2000

 Dobry den. 8-)
 Tohle je tim, ze tar nedostane parametr '*', ale 'soubor1 soubor2
soubor3 ...', rozpoznani a zpracovani "wildcards" je totiz zalezitost
shellu, takze programy nemusi vsechnu tuto funkcionalitu duplikovat.
Bylo by dost hloupe davat kod na rozepsani cesty '[a-c]*/*' do
programu echo, a presto echo [a-c]*/* funguje. 8-)
 Tohle je obecne lepsi reseni, ale ma sve nevyhody prave u velkych
mnozstvi souboru na jedne prikazove radce.

 > To by se to pak delalo treba takhle:
 > find . -name XY\* | xargs tar czf soubor.tar

 Asi nechcete mit v souboru soubor.tar(.gz) jen posledni varku souboru
XY*, ze? 8-) xargs se chova tak, ze kdyz je argumentu moc, tak spusti
zadany program vicekrat po sobe s rozkouskovanym seznamem
argumentu. Pocet argumentu (nebo spis jejich celkova velikost) je
totiz omezeny.
 A jeste k poznamce o "pitomem NTFS" z jineho mailu tehoz threadu: ono
NTFS neni az tak pitome navrzene, jen ta implementace kapku
nestiha...
 Zdravi

                            Jacek Kopecky
--
http://www.inf.upol.cz/~kopeckyj      ICQ: 49514837
Finger  kopeckyj(at)alpha.inf.upol.cz for Geek Code.