Squid - dlouhe odezvy

Čtvrtek Březen 16 11:20:43 CET 2000

On Wed, 15 Mar 2000, Petr Hruzík wrote:

> Pouzivam squid proxy a odezvy na pozadavky jsou velice dlouhe.
> Kdys se nepripojuji pres proxy trva to mnohem kratsi dobu. Dlouho trva i
> nacitani stranek z naseho webserveru, ktery je na stejnem stroji. Ve squidu
> mam nastavenu nasi domenu.

Nevim, co je "nasi domenu". Spis byste mel poslat vysledek z:

grep '^[^#]' /etc/squid/squid.conf

Pak popsat strucne svoji situaci, napr: jsem za firewallem, etc.

Nejscastejsi chyby jsou ve spatne nakonfigurovanem DNS (/etc/resolv.conf &
spol), pak nasleduje povolene ICP, kdyz jste za firewallem a podobne.
Pro mistni servery se nastavuje always_direct.

Squid _musi_ jet jak z praku. Pokud ne, je chyba mezi klavesnici a zidli
:-).

--
                        Milan Kerslager