Problem s internetem

Vladimir Rengevic grafon na grafon.sk
Čtvrtek Březen 16 11:38:19 CET 2000

Dobry den,

nevsimol som si ziadnu odpoved, takze s oneskorenim skusim...

> Tak bohuzel je to problem dale :-)
> Nastavil jsem DNS  tak jak uvadite {IP jsem nasel v kppp statistics kde je
> Local adres: 63.24.52.168  a  remote adres: 206.115.152.26 }
> napsal jsem do resolv.conf  radky : nameserver a dosadil IP cisla.

Ono IP adrsa rozhrania a IP adresa DNS budu o inom ;-)
Vas pocitac dostal adresu 63.24.52.168, modem provaidera ma
ma adresu 206.115.152.26. Pri dalsom prihlaseni sa trafite na iny modem
a dostanete zas uplne ine adresy (no, z danej podsiete).

DNS server je pocitac, ktory vie prevadzat mena na adresy a opacne.
Jeho IP adresa _musi_ byt rovnaka, aby klient vedel, koho prveho sa
opyta. Mal by ju prezradit poskytovatel internetu v nejakych pokynoch,
pre vyskusanie mozete zadat 195.168.1.4 a 195.168.1.2 - toto su
DNS servery slovenskej Nexry, bude to chodit, aj ked odozva bude
pomalsia - vecsia vzdialenost.

No a ako zistit, ze vidim internet? Typicky ping IP.nejakeho.servera,
napirklad ping 195.168.1.4 - a dostanem odpoved.

Vlado