Virus v lilo?

Filip Jirsák Filip.Jirsak na centrum.cz
Čtvrtek Březen 16 12:59:28 CET 2000

Antivirová ochrana BIOSu jen hlídá zápis do bootsektrou, nebo v tvém
případě spíš porovnává při startu s nějakou kopií. To samé by ti to mělo udělat při
instalaci Win98. Při takovýchhle instalacích (kdy se mění bootsektor) je dobré antivirovou
ochranu v BIOSu vypnout.. (Já při tom při instalaci W98 pravidelně vytuhnu, protže mi to BIOS
do te grafiky ohlasi v textovem rezimu a chce Y/N, ale jak mam vedet, co je Y a co Z?)
Filip Jirsák

> Nainstaloval sem RedHat Linux 6.1 (CD-ROM od Computer Pressu).
> Po nakopírování souborů a restartování PC, BIOS nahlásil virus.
> Přeskenoval sem disk z windows i z Linuxu a nic sem nenašel. Je
> antivirová ochrana v BIOSu tak mizerná, nebo se BIOSu nelíbí lilo?
Mám BIOS Award MI410 (verze

Objevujte Internet s http://www.centrum.cz
Založte si svuj mail na http://mail.centrum.cz