Jak zvetsit partition?

tjir5186 na kolej.mff.cuni.cz tjir5186 na kolej.mff.cuni.cz
Čtvrtek Březen 16 13:17:46 CET 2000

> V RH Powertools existuje programek ext2resize.

Dodal bych, ze resize ext2 umi/ma umet (kdyz jsem pred nejakou dobou
zkousel, tak to napsalo, ze to jeste neni implementovano) parted.
URL kde sidli jsi nepamatuju, vzdy kdyz to potrebuju si to najdu na
www.freshmeat.net.

Tom