realplay

Lukas Fiala Lukas.Fiala na seznam.cz
Čtvrtek Březen 16 14:27:08 CET 2000

mao na me38.nri.cz wrote:

> ja taky nechci prehravat zvuky ale video :) hejbajici se obrazky jestli rozumite
>
> mao

Aha. Mate pravdu. Zkusil jsem si pustit video+audio na pocitaci, kde neni zvukovka,
a objevila se mi stejna hlaska jako vam. Ani by mi nevadilo, ze nejde zvuk, ale
nebezi ani obraz. Jinak mam pro vas spatnou zpravu. Cetl jste
/usr/lib/RealPlayer7/README? Tam pisou, ze pozadavky na minimalni hardware je 16bit
zvukova karta. Rekl bych, ze to proste bez zvukovky nepobezi :-(.

        Lukas Fiala