Offtopic: Prevod mp3 do wav

Michal Weinfurtner weinfurt na securities.cz
Čtvrtek Březen 16 14:47:21 CET 2000

Zdravim

Chtel bych se zeptat zdali jste uz nekdo zkousel prevadet mp3 zvukove
soubory do formatu wav pripadne do jineho pod Linuxem. Delam pokusy
pomoci mpg123 , sox utilit ale zatim se mi nedari - respective dari jen
castecne. Po konverzi mp3 do Wav mi prehravac wav souboru prehrava
nekolikanasobnou rychloosti ??
Moc tomu nerozumim tak se obracim na sirsi obec. Kolega ma nejaky
konvertor na Windozy a tam mu to funguje pekne.
Pravdu maji vsichni Ti kdoz mi budou odepisovat ze to nesouvisi s
Linuxem a ze zamestnavam konferenci nepatricnyma dotazama. Chtel bych
proto vsem temto predem vzkazat, pokud citite neprekonatelnou potrebu mi
vynadat, ucinte tak na soukromou adresu, abychom tu konferenci opravdu
nezamestnavali blbostma.

Omlouvam se za OFFTOPIC dotaz

Dekuji
Michal