přihlášení Win2000 na Linuxový server

Petr Tomaník px3 na centrum.cz
Čtvrtek Březen 16 14:49:13 CET 2000

Na síti běží linuxový server, na kterém je vytvořeno několik uživatelských
účtů. Slouží zárověň i jako fileserver a primární řadič domény. Na stanicích
běží OS Win95 a Win98. Na těchto systémech není problém s přihlášením se do
domény a přístupu ke sdíleným složkám na serveru. Problém nastává, když se
chci přihlásit ze stanice s Win2000. Win2000 se nepřihlásí vůbec do domény a
pak není k linuxovýmu serveru žádný přístup. Vytvořil jsem záznam v souboru
passwd pro danou stanici a pak jsem použil:  smbpasswd -a -m PC2000    kde
PC2000 je název počítače. Vytvořil se záznam v souboru smbpasswd, ale z
počítače se nedá pořád přihlásit do domény. Na síti nepoužíváme šifrovaná
hesla. (ve Win2000 je to taky vypnutý).