Jeste Samba

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Březen 16 15:37:13 CET 2000

Zdravicko,

Ja mel taky plno problemu se samba serverem. No vyresil jsem je tak, ze
jsem si nainstaloval RH5.2CZ a uz mi jede v pohode. Samozrejme je nutne
aplikovat zmenu v registru, pokud mate plain hesla (je to ale v doc
popsano) a pridat dva radky do /etc/smb.conf na cestinu.

JInak se mi taky obcas (spis na 90%), ze Wokna pocitac ani nenajdou na siti
kdyz se da Hledat ...pocitac. Ale prikaz net use ho pripoji. Sou to wokna.
NTcka mi zase setrvale odmitaji najit jakykoliv novell... Ale nakonec mi ho
pripoji :-)

Zdravi

             Jaroslav Lukesh, K-net

               http://www.k-net.cz
      Multimedia, Networking, Communications
              Windows terminals, NC
         computer hardware and software

Odesílatel: Jan Polacek <Jan.Polacek na p5.f18.n420.z2.fido.cz>