VMware pod Corellinuxem

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Březen 16 15:51:47 CET 2000

| Odesílatel: Jan Klugl <jan.klugl na pikebo.cz>

| Tak si nainstaluj jinou distribuci.
| Co bys asi tak chtel? kouzelnika kterej ti na dalku zjisti proc ti to
| nefunguje??!
| Co pripojit nejakej popis, nejaky chybovy hlasky??? <grrr>
| Nevidim duvod, proc by vmware pod Corelem nesel, je to snad Linux, ne?
|
| --
|
|                                     Jan Klügl

Nenadavat... Kazdy je nekdy bezradny. Sef si corel kdysi nainstaloval (sam)
a opevuje mi ho dodneska jak je hezci nez wokna, ale uz nebyl u toho, kdyz
jsem mu tam cpal cs fonty z redhatu (alien na RPMka je skvela vec) a
updatoval kdeco, protoze nic nejelo. Dal si tam dve sitovky a divil se, ze
druhou nemuze nakonfigurovat. Tak jsem mu to udelal z text konzoly, ale
presto ji v Xech nevidel. Nakonec skoncil...jak jinak nez smazanim. Zlaty
RH. Muj oblibenec je 5.2cz (Xy nepouzivam).

             Jaroslav Lukesh, K-net

               http://www.k-net.cz
      Multimedia, Networking, Communications
              Windows terminals, NC