Lze rozsirit na ext2 opravneni, prip. moznost komprese

Čtvrtek Březen 16 16:28:21 CET 2000

ListServers napsal:
> Dobry den,
>
> pokusim se vysvetlit zmatecny subject. Mam dve otazky:
>
> 1) Lze na filesystemu typu ext2 vydefinovat oblast
> (napr. adresar), ktery by byl interne komprimovan, ale navenek se
> tvaril jako "normalni" ext2 - tedy aby s nim pracovaly aplikace ?

existujji komprimacni patche na ext2. Myslim, ze to lze nastavovat na adresar
nebo i jednotlive soubory.

> 2) Lze na ext2 pro soubor/adresar vydefinovat opravneni
> pro vice skupin ? Neco jako users1 r, users2 x, users3 rx, users4 rwx ?
> Jsem si jisty, ze nekdy pred dvema lety zde v konferenci probehla na
> toto
> tema announce, ale uz je to dlouha doba, ze....

experimentalni patche existuji - neco jako ext2_acl. Nekde na lnw.net to pujde
najit. Mozna i na freshmeatu

				Petr Čech
           cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz