Riscom N2d, Linux a FR

Radek Andrs radek na interdata.cz
Čtvrtek Březen 16 17:54:12 CET 2000

Ahoj vsichni,

zkousim opet po case stesti:

Jede nekomu karta SDL Riscom N2d (IPEX) pod Linuxem s kernelem 2.0.x a
protokolem Frame Relay ?

Mam tady uz snad deset verzi ovladacu (posledni je 2.08), ale zadny nejede
korektne.

Ten nejnovejsi (plus minula verze 2.04) ma memory leaky ktere sezerou obcas
(cca 1x za dva dny) serveru celou pamet (vcetne swapu) a kompletne ho
zaseknou.

V ImageStream (tech. support techhle karet) se uz se mnou nechteji bavit a
doporucili mi upgrade na kernel 2.2.x. (tam je pry vse OK).

Jenomze vsichni kdo se to pokusili na 2.2.x kernelu provozovat, tak rikali
ze jim to na nem nefunguje vubec. (tudiz se mi kvuli necemu co nemam overene
nechce prekopavat cely system).

Uz mam te karty docela dost - asi budeme setrit na CISCO.

Diky za help
Radek Andrs