apache s mod_perlem a zamrzavani

Milan Sorm xsorm na informatics.muni.cz
Čtvrtek Březen 16 18:32:41 CET 2000

Zdravim.
Stava se mne, ze mi obcas jakoby zamrzne nejaky httpd proces:

 2764 nobody    16   0  9884 5296  2688 R       0 96.2  4.1   4:14 httpd

a bere CPU a bere. strace -p 2764 rekne akorat "about to attach acc", o cemz
nemam predstavu, co mi tim chce rict. httpd je slinkovano s mod_perlem a
vetsinou spousti skripty casto sahajici do Oraclu. Je to 128MB Celeron 400.
Load pak samozrejme roste, ale neni to vubec znat na odezve. Ten proces
totiz jakoby na neco cekal, ale na nic z oraclu neceka (alespon myslim). Na
tom procesu je navesen jeho vlastni oracle proces, ale pise <defunct>:

 2764 ?        R      5:27  \_ httpd -DSSL
 2852 ?        Z      0:00  |   \_ [oracle <defunct>]

Co to muze zpusobovat ? Ja musim takhle jednou denne vystrilet tak 8
procesu a to me vadi. Pritom provoz tam neni vysoky, neni to vic nez
nejakych 2000 pristupu za den, samozrejme spise narazove, tzn. ze tak 2-3
hodiny denne je tech 2000 pristupu.

--milan