Riscom N2d, Linux a FR

Radek Andrs radek na interdata.cz
Čtvrtek Březen 16 19:17:35 CET 2000

David Trcka <trcka na poda.cz> píše v diskusním
příspěvku:Pine.LNX.4.20.0003161845120.28712-100000 na ns1.poda.cz...

> Jela na 2.04

Aha, na jekem kernelu ? (ja to zkousim na 2.0.38).
(jinak nam taky vpohode jela na PPP pak na HDLC - cca 2 roky, ale ted kdyz
jsme presli na FR tak je to bida).

> Ani jednou.

Hmm, zavidim Vam. (O tech memory leacich mi psali i z ImageStreamu - ze pry
se to obcas deje a ze na tom pracuji - vysledkem byla verze 2.08 ktera dela
to same - jen tak na okraj, pri startu to hlasi "version 2.07").

Aha, kdepak ji maji a kolik stoji ?

Diky
Radek