spolehlivost 2.3.x (Re: linux-2.3.99-pre1)

Pavel Janik ml. Pavel.Janik na inet.cz
Čtvrtek Březen 16 20:38:35 CET 2000

   From: "Martin `MJ' Mares" <mj na ucw.cz>
   Date: Thu, 16 Mar 2000 11:42:13 +0100

Ahoj,

   >    Do ostreho provozu bych si 2.3.x zatim nasadit neodvazil, ale pro
   > domaci workstation to uz je kernel docela dobre pouzitelny.

no, vzhledem k tomu, že teď píšu diplomku, tak bych si nedovolil
experimentovat na své domácí workstation, ale mám takový pocit, že jádra do
2.3.43 (+-) byla poměrně dobrá, pak se to dost zhoršilo a teď už to zase
začíná vypadat rozumně. Já používám na jednom projektu jádro 2.3.42 (teď z již
víceméně časových důvodů) a zatím jsem je neviděl spadnout, ale jeho zatížení
je jednostranné, nepoužívá se síť, jenom IDE, PCI a AGP, multihead, matrox
apod. Shrnuto: do ostrého provozu zatím ne, počkal bych, až bude nějaká vyšší
pre verze, protože teď to lidi začnou hodně testovat a možná bych ještě počkal
až vyjde nějaká distribuce založená na 2.4.

Pokud opravdu potřebujete nové věci, doporučuji se spíše poohlédnout, jestli
ty nové věci (co přesně?) někdo nebackportoval do 2.2.
--
Pavel Janík ml.
Pavel.Janik na inet.cz